Hyggekveld på Vestby sykehjem
Hver 14. dag arrangerer venneforeningen Gledessprederen hyggekveld for beboere og pårørende. Hyggekvelden består av store mengder kaker og kaffe samt konsert med en folkekjær duo og til slutt loddtrekning. Mona Hansen (sang) og Morten Larsen (sang og keyboard) utgjorde et orkester med mange valgmuligheter på instrumentet. Det var stinn brakke på Storstua med vel 50 personer.
